x تبلیغات
کاربرد دستگاه ویپ چیست + نکات مهم هنگام خرید ویپ

کاربرد دستگاه ویپ چیست + نکات مهم هنگام خرید ویپ

انواع بسیار بیشتری از ویپ ها با ویژگی های بسیار گسترده موجود می باشد. برای آشنایی بیشتر با آن ها می توانید از وب سایت اسموک سنتر بازدید نمایید. همچنین جهت

کاربرد دستگاه ویپ چیست + نکات مهم هنگام خرید ویپ

ویپ چیست و چگونه کار می کند؟

ویپ دستگاهی است که برخی افراد از آن برای ترک سیگار و قلیان استفاده می کنند. این دستگاه می تواند به افراد سیگاری کمک کند تا به تدریج مصرف نیکوتین را کاهش داده و در نهایت سیگار را ترک کنند.

نحوه کار ویپ

برای درک بهتر نحوه کار ویپ و این که به درستی بدانید ویپ چیست، بهتر است ابتدا با قطعات تشکیل دهنده آن و وظایف هر یک آشنا شوید. این دستگاه عموما از باتری، اتومایزر، مخزن یا کارتریج و کویل تشکیل می شوند که وظایف هریک از آن ها به شرح زیر است:

  • باتری: انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.
  • اتومایزر: قطعه ای که مایع ویپ یا همان جویس را به بخار تبدیل می کند.
  • مخزن: جویس را در خود ذخیره سازی می کند.
  • کارتریج: برخی از ویپ ها بجای مخزن کارتریج دارند که عموما قابل تعویض می باشد.
  • کویل: قسمتی از اتومایزر است که جویس را گرم کرده و سپس به بخار تبدیل می کند.

نحوه کار ویپ به گونه‌ای است که پس از فشار دادن دکمه دستگاه، باتری جریان برق را به کویل اتومایزر ارسال می کند و کویل مایع یا همان جویس را گرم کرده و سپس جویس به بخار تبدیل می شود. حال فرد مصرف کننده می تواند بخار حاصل شده را از طریق دهانه دستگاه مصرف نماید.

نکات مهم هنگام خرید ویپ

جهت خرید ویپ، باید به نکات مهمی دقت نمایید تا بهترین و کاربردی ترین دستگاه را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید. در ادامه برخی از مهم ترین این نکات را بررسی خواهیم کرد.

1. نوع دخانیاتی که قصد ترک آن را دارید

ویپ ها و پاد سیستم ها انواع مختلفی از نظر میزان جریان الکتریکی و تولید بخار دارند که هریک به میزان خاصی می توانند نیکوتین را بدن شما منتقل نمایند. حال نوع دخانیاتی که قبلا مصرف می کردید و میزان نیکوتین آن می تواند یک عامل مهم برای انتخاب ویپ مدنظر برای هر شخص باشد.

معمولا فروشندگان و مراکز فروش ویپ و پاد می توانند بهترین مشاوره ها را در مورد انتخاب ویپ مناسب با توجه به نوع دخانیات مصرفی، در اختیار افراد قرار دهند. برای مثال اگر قصد خرید ویپ را دارید، می توانید با کارشناسان وب سایت اسموک سنتر با آدرس وب سایت smokcenter15.com سوالات خود را مطرح کرده و بهترین مشاوره ها را دریافت نمایید.

2. مقدار مصرف روزانه مورد نیاز

اگر مصرف روزانه شما از دستگاه زیاد است، باید به میزان قدرت باتری دستگاه مدنظر توجه داشته باشید و دستگاه هایی با قدرت باتری بالاتری را انتخاب نمایید.

3. امکانات و ویژگی های دستگاه

برخی از دستگاه های ویپ، تنظیمات اتوماتیک دارند که برای افراد تازه کار مناسب هستند و برخی دیگر نیز دارای تنظیمات دستی و صفحه نمایش می باشند که می توان از طریق آن ها بسیاری از خصوصیات دستگاه را شخصی سازی کرد.

4. موجودی قطعات مصرفی در بازار

دسترسی به قطعات مصرفی برخی از دستگاه های ویپ کمی دشوار است و به سختی در فروشگاه های مربوطه یافت می شوند. هنگام انتخاب ویپ، بهتر است به این موضوع توجه داشته و دستگاه هایی را انتخاب نمایید که قطعات مصرفی آن ها در اکثر فروشگاه ها یافت شوند.

معرفی انواع ویپ

وپ ها با انواع، اندازه ها و اشکال مختلفی که تولید می شوند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از این دستگاه ها برای افراد مبتدی و برخی نیز مناسب افرادی هستند که مدت زیادی است از ویپ ها و یا دستگاه‌های مشابه استفاده می کنند. در ادامه برخی از محبوب ترین و پرمصرف ترین انواع ویپ را معرفی خواهیم کرد.

1. پاد سیستم ها

پاد سیستم ها دستگاه هایی با ابعاد کوچک هستند که آن ها نیز برای افراد سیگاری مناسب می باشند. در این دستگاه ها بجای مخزن از کارتریج قابل تعویض استفاده شده که جویس در آن ذخیره سازی می شود.

استفاده از پادها تجربه مشابهی با مصرف سیگار دارد، به همین دلیل از پاد ها اغلب برای ترک سیگار استفاده می شود. پادها به دلیل این که تنظیمات پیچیده ای ندارند برای افراد تازه کاری که میخواهند سیگار را ترک کنند می توانند گزینه قابل قبولی باشند.

2. پاد یکبار مصرف

ویپ یا پاد یکبار مصرف یک مدل ویپ است که طرفداران بسیاری دارد. باتری و مخزن جویس این نوع دستگاه قابل شارژ نیست و پس از اتمام، دستگاه دیگر قابل مصرف نمی باشد. ویپ های یکبار مصرف دارای تعداد پاف مشخص هستند.

3. ویپ (ماد)

ویپ‌ مادها در دسته ویپ های قدرتمند قرار می گیرند و می توانند بخار زیادی تولید کنند. از آنجا که در این دستگاه ها توسط نمایشگر دیجیتالی میزان توان باتری و تراکم بخار قابل تنظیم است، کار با این نوع دستگاه پیچیدگی هایی نیز دارد که موجب می شود این دستگاه برای افرادی که میزان بخار زیاد مد نظر ندارند گزینه مناسبی نباشد.

4. ویپ پاد (پاد ماد)

ویپ پاد ها دستگاه هایی دو گانه هستند که با تعویض کویل آن ها میتوان آن را برای ویپ با کامدهی بالا یا برای پاد با نیکوتین بالا استفاده کرد. ویپ پاد ها برای افرادی که گاهی نیاز به نیکوتین بالا دارند و گاهی نیاز به حجم بخار بالا دارند بسیار مناسب است. تنوع پاد ماد ها هم کم نیست و عملکرد دستگاه در هر دوحالت بسیار مطلوب است. با این حال اگر نیاز شما فقط پاد یا فقط ویپ است توصیه میکنیم از دستگاه تخصصی ویپ یا پاد استفاده کنید.

انواع بسیار بیشتری از ویپ ها با ویژگی های بسیار گسترده موجود می باشد. برای آشنایی بیشتر  با آن ها می توانید از وب سایت اسموک سنتر بازدید نمایید. همچنین جهت خرید ویپ، سایت smokcenter15.com یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین به شمار می آید که با کمک گرفتن مشاوران و کارشناسان این مجموعه، می توانید بهترین ویپ ها و پاد ها را براساس نیازهایتان شناسایی کرده و خریداری نمایید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810