x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

عوامل موثر در باردار و نوزادی فرزندان

امروز روزی بود که میفهمیدم موجود زنده ایی که چند ماه حسش میکنم و باهاش زندگی میکنم دختره یا پسر ،برای هیچ پدر و مادری اهمیت نداره جنسیت فرزندش سلامتیشه که از همه چی تودنیا مهم تر هست ولی یه حسی ته دلم بود که میگفت پسره و قرار تا اخر عمر هوامو داشته باشه ...تو این فکرا بودم که صدای زنگ شنیدم ،... منتظر مامانم بودم تا باهم بریم ،رسیدیم مطب و منتظر شدم....

نوبتم که شد تا صدای قلبش شنیدم اشکم بند نمیومد هیچی شیرین تر از این لحضه نیست با صدای دکتر به خودم اومدم که گفت یه گل پسر سالم داری از ذوق و خوشحالی نمیتونستم چیکار کنم. ذهنم درگیر خرید وسایل شد کلی ذوق داشتم برای خریدشون ولی نمیدونستم باید از کجا شروع کنم یه سر تو اینترنت زدم که بر خوردم سایت بی بی لایف که کلی مقاله داشت،که این روزا واقعا بدردم میخورد.یکی از مقاله هاشون راجب تغذیه مادران در بارداری بود خوب میدونین که :تغذیه ما مادرا برای سلامتی نوزاد خیلیی قابل اهمیت است. چه غذاهایی مصرف کنیم که دارای ویتامین باشد ،فیبر وجود در بعضی از غذاها برای مادر باردارخیلی مفید است.

برچسب‌ها: ,

شرایط خرید کامیونت الوند اقساطی در فرهان دیزل

الوند، نامی آشنا در بین تجاری سواران کشور است که به عنوان گزینه ای مناسب برای رانندگی تجاری در جاده‌های ایران، محسوب می‌شود. کامیونت الوند، محصولی از شرکت سایپا دیزل است که در کشور ما در نسل‌های مختلف عرضه شده است. تعداد زیادی از این کامیونت در سطح کشور در حال فعالیت هستند. البته هنوز هم افراد زیادی خواهان خرید نمونه‌های صفر کیلومتر این کامیونت می باشند. با این حال، صف خرید طولانی این کامیونت در شرکت سایپا دیزل، باعث شده تا برای بسیاری از مشتریان این کامیونت، امکان خرید مستقیم از شرکت وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها: ,

هوش مصنوعی فتوشاپ

Adobe برای اولین‌بار در ماه May هوش از مصنوعی مولد خود رونمایی کرد. این فناوری با قابلیت‌های جامع Generative Expand در دسترس آزمایش‌کنندگان این نرم‌افزار قرار گرفته است و به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی کادر تصاویر را بکشید و بزرگ کنید.

فتوشاپ بتا حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد که از قابلیتی موسوم به Generative Expand استفاده کنند. ادوبی می‌گوید این ویژگی می‌تواند با یک کلیک تصاویر را در داخل این برنامه گسترش دهد. با این کار می‌توانید نسبت تصاویر را تغییر دهید و مطابق میل خود برای آن‌ها پس‌زمینه جدید ایجاد کنید.

برچسب‌ها: ,

انتشار اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید

شرکت OpenAI دو ماه پیش اپ ChatGPT را برای گوشی های iOS منتشر کرد. این شرکت در آن زمان اعلام کرده بود که این برنامه به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد؛ و چند روز قبل نیز اعلام کرد که کاربران گوشی های اندروید نیز می توانند به زودی به این اپ دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها: ,

 7روش جادویی برای آموزش زبان به کودکان

"حوصله شو ندارم، کار سختیه، سر و کله زدن با بچم سخته، ول کن وقتش رو ندارم"

احتمالا این جملات برای شما آشنا باشد. اینطور نیست؟ این جملات را بیشتر از والدینی شنیدم که وقتی بحث آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه باشد، مدام تکرار میکنند.

 اگه شما هم حداقل یکبار به این مسائل فکر کردید و اینطور واکنشی نشان دادید پس این مقاله خوراک خود شماست.

سمی ترین باور غلط والدین این است که فکر می کنند برای آموزش زبان به فرزندشان لازم است که خودشان در زبان انگلیسی استاد باشند و بتوانند بخوبی مثل یک معلم با سابقه انگلیسی تدریس کنند. اگر شما اینطور فکر میکنید باید بگویم که اشتباه میکنید.

برچسب‌ها: ,

گچ پلیمری چیست و چه مزایایی دارد؟

 گچ پلیمری یکی از مصالح نوین پرکاربرد در صنعت ساختمان است، که در چند سال اخیر مورد توجه فعالان این صنعت قرار گرفته است.

گچ پلیمری چیست؟

از ترکیب گچ با ماده معدنی پرلیت، آهک هیدراته و ماده پلیمری بدست می آید و به دلیل خواص خود مانند قابلیت شکل‌دهی، خشک شدن سریع و مقاومت در برابر آب و رطوبت، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.در حال حاضر در کشور ما به دو صورت پاششی و دستی مورد استفاده قرار می گیرد که ترکیبات آن با هم متفاوت است.

برچسب‌ها: ,

چرا پشتیبانی سئو سایت مهم است؟

پشتیبانی سئو، مهمترین عاملی است که منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل می‌شود. در دنیای امروز سایت‌های اینترنتی برای رسیدن به مخاطبین خود نیاز به بهینه سازی در موتورهای جستجو دارند. همچنین با توجه به رقابت شدید در بازار آنلاین، بهینه سازی سئو برای سایت‌ها امری ضروری و اساسی است.

با استفاده از ابزارها و راهکارهایی که برای این کار مناسب هستند، سایت شما می‌تواند در جستجوی کاربران پیدا شود. بهبود تجربه کاری نیز نتیجه بهره‌گیری از دانش سئو است. در این مقاله سعی داریم در مورد اهمیت بهینه سازی سایت، اطلاعات مهمی را ارائه دهیم. جهت آگاهی از این موضوع تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برچسب‌ها: ,

با ضایعات الکترونیکی خود چه کنیم؟

 ضایعات الکترونیکی چیست؟

ضایعات الکترونیکی به هر نوع وسایل الکترونیکی یا الکتریکی گفته می شود که به دلایل مختلف قابل استفاده نیستند و باید دور ریخته شوند. اقلام رایج ضایعات الکترونیکی عبارتند از لوازم خانگی، تلفن های همراه، کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه های فکس، تاسیسات الکترونیکی، لامپ ها، تجهیزات اداری و پزشکی، دستگاه های کپی و چاپگر، سیم و کابل، تجهیزات صوتی و تصویری، سخت افزار شبکه ، سیستم های توزیع برق و ...

ضایعات الکترونیکی یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیستی در دنیا  هستند و به مشکلات جدی برای جامعه و محیط زیست تبدیل شده اند. طبق تخمین آژانس حفاظت از محیط زیست تنها در ایالات متحده، سالانه حدود 60 میلیون تن زباله الکترونیکی به محل های دفن زباله می رود.

برچسب‌ها: ,

روش های تضمینی درمان کمر درد در فیزیوتراپی رایان

 

بهترین فیزیوتراپی در تهران کجاست و یک مرکز فیزیوتراپی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا برای درمان دردهای انزجار آور مانند زانو درد، مراجعه به یک فیزیوتراپ خوب می تواند مثمر ثمر واقع شود؟ پاسخ تمامی این سوالات را می توانید در این صفحه مطالعه کنید 

برچسب‌ها: ,

اثرات فاجعه بار لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی

محصولات آرایشی و بهداشتی این روز ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند. با توجه این که تعداد مصرف کنندگان این محصولات بسیار زیاد است، طبیعتا برند های تقلبی و بی کیفیت نیز توسط افراد سودجو ایجاد شده و می توانند اثرات گاها جبران ناپذیری را بر سلامتی افراد بگذارند. اما عوارض این محصولات بی کیفیت چیست و چگونه می توانیم با اطمینان خاطر لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و با کیفیت تهیه کنیم؟

قبل از این که در مورد نحوه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل و تشخیص آن ها از نمونه های فیک و تقلبی صحبت کنیم، کمی در مورد عوارض و اثرات مخرب نمونه های تقلبی بحث خواهیم کرد.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810