x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

پمپ اب خانگی

 

در شبکه‌های آبرسانی شهری، روستایی و صنعتی، ممکن است فشار آب ورودی به ساختمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری برای تأمین آب مصرفی در طبقات بالایی کافی نباشد. در چنین مواقعی، از پمپ اب خانگی برای تقویت فشار آب استفاده می‌شود. این پمپ‌ها توانایی افزایش فشار آب و تأمین آبدهی مناسب در نقاط دورتر از منبع آب را دارند. استفاده از پمپ آب خانگی علاوه بر تقویت فشار آب، مزایای دیگری نیز دارد. یکی از مهم‌ترین مزایا، صرفه‌جویی در مصرف آب است. با افزایش فشار آب و بهبود روند آبدهی، مصرف آب در طبقات بالایی بهبود یافته و از تلف شدن آب جلوگیری می‌شود. این موضوع به کاهش هزینه‌های مرتبط با مصرف آب کمک می‌کند.

پمپ‌های اب خانگی به‌صورت معمول در مجتمع‌های مسکونی و تجاری کوچک یا متوسط نصب می‌شوند و به‌عنوان یک راهکار کارآمد برای مشکلات فشار آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها با توجه به نیاز مشتری و مشخصات ساختمان نصب می‌شوند تا فشار و آبدهی مناسب را فراهم کنند. از این رو، استفاده از پمپ‌های آب خانگی می‌تواند به افزایش بهره‌وری و راندمان در مصرف آب کمک کند.

برچسب‌ها: ,

چگالی کلمات کلیدی در سئو

 

چگالی کلمات کلیدی در سئو یکی از مهمترین فاکتور ها به شمار می آید. اهمیت ندادن به این فاکتور مهم، موجب می شود؛ یا ربات های گوگل متوجه موضوع صفحه شما نشوند و آن را برای کلمه کلیدی مدنظر در نتایج جستجو جای ندهند، یا این که جریمه بهینه سازی بیش از حد (Over Optimization) شامل حال وب سایت شما شده و صفحه به طور کلی از نتایج جستجو حذف شود. برای درک بهتر مفاهیم مشکلات ذکر شده و علت آن ها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برچسب‌ها: ,

دنیای زبان، بهترین منبع یادگیری زبان های مختلف

 

امروزه دنیای زبان های خارجی و روش های یادگیری آن ها با تحولات بسیاری همراه شده و شیوه های زیادی برای یادگیری و تقویت زبان ابداع شده‌اند. اما با وجود این پیشرفت ها همچنان کتب آموزش زبان بسیار محبوب هستند و افراد زیادی بر این باورند که فراگیری زبان از طریق کتاب ها می تواند از سایر روش ها مثمر ثمر تر باشد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب جهت جلوگیری از سردرگمی شما در دنیای زبان، برخی از مهمترین ویژگی های یک کتاب آموزش زبان خوب را بیان کنیم.

برچسب‌ها: ,

متا تگ Open graph چیست؟

 

متا تگ Open graph از جمله متا تگ هایی است که در راستای بهینه سازی سورس سایت باید شناخت کافی از آن، داشته باشید. برخی از متا تگ ها در سئو اهمیت بسیار زیادی دارند و مستقیما روی رتبه و سئو سایت اثرگذار هستند، برخی متا تگ ها نیز اثرگذاری غیرمستقیم دارند. متا تگ Open graph نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

ما در این مقاله سعی کردیم به طور کامل این تگ را برای شما شرح دهیم و نکات مهم آن را به شما آموزش دهیم.

برچسب‌ها: ,

لیست انواع کتاب قانون و معرفی بهترین آن ها

 

کتاب قانون به مجموعه کتاب های حقوقی گفته می شود که در هریک از آن ها قوانین شاخه خاصی از حقوق قرار گرفته است. کتاب قانون با موضوعات گوناگونی از جمله قانون مدنی، مجازات اسلامی، تخلفات اداری، قوانین مالیاتی، قوانین تجاری و... به چاپ رسیده است. این کتاب ها می توانند برای افراد فعال در عرصه حقوق، بخصوص کسانی که قصد شرکت در آزمون های وکالت را دارند، بسیار مفید واقع شوند.

برچسب‌ها: ,

پیج رنک چیست؟

پیج رنک گوگل چیست؟ موتور جستجو گوگل برای تعیین اهمیت صفحات سایت های مختلف و جهت رتبه بندی آن‌ها در صفحه نتایج جستجو، از پیج رنک سایت استفاده می کند. پیج رنک یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج ربات جستجوگر گوگل است. (یا بر اساس این مقاله بهتر است بگوییم بود)  پیج رنک (Page Rank) توسط بنیان گذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin مطرح شد. در واقع اصطلاح پیج رنک نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.

به عبارت دیگر پیج رنک سایت عددی بین 1 تا 10 است که به صفحات مختلف سایت ها اختصاص داده می شود؛ مانند یک نمره که به هریک از این صفحات تعلق می گیرد. حال رتبه و جایگاه این صفحات در صفحه نتایج جستجو گوگل، بر اساس نمره یا همان پیج رنکی که به آن‌ها اختصاص داده شده، تعیین می شود. هرچه پیج رنک یک صفحه بالاتر باشد، شانس بیشتری جهت کسب جایگاه بهتر و بالاتر قرار گرفتن نسبت به صفحات هم موضوع خود (صفحات رقیب)، خواهد داشت.

پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

در گذشته گوگل بر این باور بود که هرچه تعداد لینک‌های ورودی یک صفحه بیشتر باشد، به معنای بار ارزش‌تر بودن آن صفحه است و پیج رنک بیشتری به آن اختصاص می داد. الگوریتم گوگل لینک های ورودی را بعنوان یک رای مثبت از سوی سایر صفحات در نظر می گیرد. میزان تاثیر یک لینک ورودی بر پیج رنک سایت، به عوامل مختلفی مانند پیج رنک صفحه لینک دهنده (صفحه مبداء لینک)، تعداد لینک های موجود در آن صفحه و فالو یا نوفالو نبودن آن لینک ها بستگی دارد.

همان طور که گفته شد، اگر در صفحه‌ای تعداد زیادی لینک قرار گرفته باشد، بر پیج رنک آن صفحه تاثیر خواهد داشت. این معیار تا حد زیادی قابل قبول است؛ زیرا داشتن لینک خروجی زیاد به این معنی است که حساسیت زیادی بر معرفی منابع در سایت وجود نداشته است.

میزان اهمیت پیج رنک سایت چقدر است؟

همان طور که احتمالا می دانید، گوگل برای تعیین جایگاه صفحات مختلف عوامل زیادی مانند کیفیت محتوا متنی، تصاویر موجود در صفحه، میزان بهینه بودن سورس کد صفحه و… را در نظر می گیرد. Page Rank نیز یکی از چندین و چند عامل موثر بر رتبه بندی نتایج گوگل است اما در حال حاضر دیگر تاثیر زیادی بر آن ندارد و در مباحث آموزش سئو حرفه ای مانند سابق به آن پرداخته نمی شود. اما همچنان این فاکتور که عددی بین ۱ تا ۱۰ است، معیار مناسبی برای تعیین میزان محبوبیت و اعتبار سایت شما از دید بازدیدکنندگان خواهد بود که تاثیر زیادی بر جذب تبلیغات در سایت خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این به بعد بیشتر از اینکه فکر کنیم پیج رنک گوگل، در جذب ورودی گوگل موثر است، فکر کنیم که بر گرفتن تبلیغات در سایت و کسب درآمد از این طریق موثر خواهد بود.

روش های افزایش پیج رنک گوگل

آموزش تعمیر و نگهداری سئو

برای کارآمد بودن سئو لازم است به طور روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی هایی برای نگهداری سئو صورت بگیرد؛ در غیر این صورت تمام هزینه و زمانی که صرف شرکت در کلاس های آموزش سئو کرده اید، تلف خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که رتبه سایت شما در گوگل دائمی نیست و همواره متغیر خواهد بود. به دلیل تعدد وب سایت های موجود در اینترنت، مدیران وب سایت ها در تلاش هستند تا رتبه سایت خود ارتقا بدهند؛ بنابراین پس از این که رتبه خوبی در نتایج جستجو به دست آوردید، حفظ و بهبود این رتبه مهم ترین کاری است که باید برای آن برنامه ریزی کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات مفصلی راجع به تعمیر و نگهداری سئو سایت به شما ارائه کنیم.

برچسب‌ها: ,

نکات مهم سئو دسته بندی محصولات

یکی از مفاهیم مهمی که در آموزش سئو وردپرس با آن مواجه هستیم، سئو دسته بندی محصولات است که تاثیر فوق العاده زیادی بر بهینه سازی سایت دارد. دسته بندی محصولات برای فروشگاه های آنلاین نقش حیاتی دارد و باعث ایجاد رابط کاربری بهتری می شود.

 
برچسب‌ها: ,

4 تکنیک مهم برای سئو سایت های بین المللی

سئو سایت های بین المللی مختص به سایت هایی است که قصد دارند به شکل بین المللی فعالیت خود را گسترش دهند. تقریباً چند سالی هست که قیمت دلار روز به روز در حال افزایش بوده و همین موضوع سبب شده تا مشاغل مختلف در داخل کشور سعی در توسعه کسب و کار خود در میان بازارهای جهانی داشته باشند

بدین این ترتیب برای رسیدن به هدف خود رو به سوی چند زبانه کردن وب سایتشان آورده اند. البته در این میان مدیری موفق است که بداند با کمک چه روشی می تواند سایت خود را بین رقبا برتر و بهتر نشان دهد.

 

برچسب‌ها: ,

مهم ترین نکات در طراحی سایت سئو محور

وب سایت شما به عنوان مرکز دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و جایی است که امکانات و قابلیت های متعددی را برای کنترل بازاریابی دیجیتال خود در اختیار دارید. طراحی سایت سئو محور یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای بهبود روند فروش در دنیای وب، باید به آن توجه کنید.

واقعیت این است که نقش سئو در افزایش رتبه گوگل یک سایت قابل چشم پوشی نیست و به همین دلیل به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود، قبل از ایجاد سایت برای فروش محصولات و خدمات خود، حتما به اندازه کافی آموزش سئو را از منابع معتبر دنبال کنند. در این مطلب سعی شده است تا برخی از مهم ترین نکات در طراحی سایت سئو قید شود تا همه عزیزانی که قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند، بتوانند با رعایت این نکات، بازدید و رتبه سایت خود را بهبود ببخشند.

 

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810