x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

تاثیر تبلیغات بر فروش

 

تاثیر تبلیغات بر فروش کسب و کارها و شرکت ها بسیار امر مهمی است و دانستن جزئیات آن برای هر فردی که دارای کسب و کار می باشد یا قصد راه اندازی آن را دارد، امری ضروری است. تاثیر تبلیغات بر میزان فروش آنقدر مهم و قابل توجه است که بزرگ ترین شرکت های دنیا هرساله مبالغ قابل توجهی را به بودجه تبلیغات خود اختصاص می دهند.

 

برچسب‌ها: ,

نام سایت با پسوند دامنه ir بهتر است یا com؟

 دامنه ir بهتر است یا com؟ هنگام خرید دامنه برای وب سایت، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ تفاوت دامنه های اینترنتی چیست و پسوند دامنه چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ این ها برخی از سوالاتی هستند که ذهن افراد را هنگام انتخاب دامنه وب سایت به خود مشغول می کنند. در این راهنمای انتخاب دامنه وب سایت به تمامی این سوالات پاسخ می دهیم.

برای پاسخ به سوال دامنه ir بهتر است یا com، ابتدا باید تفاوت دامنه های اینترنتی را بدانیم و محدودیت هایی که ممکن است وجود داشته باشند را بشناسیم. در این صفحه ابتدا به تفاوت دامنه ir و com خواهیم پرداخت و سپس مهمترین نکاتی را که هنگام انتخاب دامنه یا همان آدرس سایت باید مدنظر گرفت را بیان خواهیم کرد.

 

برچسب‌ها: ,

سئو تجارت الکترونیک چیست؟

 

یکی از مهم ترین عوامل کسب موفقیت در کسب و کارهای آنلاین، آشنایی با انواع تکنیک های سئو برای جذب مشتریان است. به همین دلیل اگر مدیران وب سایت ها قصد جدی برای پیشرفت و ارتقای سایت خود دارند، باید زمان کافی برای بهینه سازی صفحات سایت صرف کنند. سئو تجارت الکترونیک به طور تخصصی به ارائه روش هایی برای افزایش فروش، رقابت با سایر فروشندگان و رتبه گیری سایت می پردازد و استراتژی های گوناگونی را برای دستیابی به موفقیت فروشگاه های آنلاین معرفی می کند. در ادامه این مطلب در خصوص نقش سئو در تجارت الکترونیک و نکات مربوط به بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی، بررسی شده است.

 

برچسب‌ها: ,

کیورد گپ چیست؟

برای بسیاری از سئوکاران این موضوع همیشه چالش برانگیز است که کیورد گپ چیست؟

این سوالی است که معمولا مدیران سایت ها و سئوکاران هنگام مواجه شدن با کلمات کلیدی می پرسند. کلمه های کلیدی یکی از حیاتی ترین عناصر برای سئو محتوا هستند که می توانند به شدت روی تجربه کاربری و رتبه گیری سایت تاثیر بگذارند.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب از آن جهت اهمیت دارد که می تواند سایت شما را در نتایج جستجو بالا بکشد. اما آیا مطمئن هستید کلمات کلیدی که در محتوای خود به کار برده اید، واقعا چیزهایی هستند که کاربران اینترنت جستجو می کنند؟

این موضوعی است که در مطلب زیر قصد داریم به آن بپردازیم. آشنایی با مفهوم کیورد گپ به شما کمک می کند هیچ کلمه کلیدی مفیدی را برای ارتقای رتبه سایتتان از دست ندهید.

 

برچسب‌ها: ,

بهترین وکیل بانکی تهران و مشاور جهت دعاوی بانکی

 

وکیل بانکی تهران با توجه به مشکلات و اختلافاتی که بخصوص در شهر تهران بین بانک ها و مشتریانشان پیش می آید، بسیار مورد توجه و جستجو افراد زیادی قرار گرفته است. وکیل بانکی به یک وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود که به تمامی قوانین بانکداری آشنایی کامل دارد و می تواند از موکل خود در برابر سوءاستفاده های برخی از بانک ها دفاع نماید. در این صفحه ابتدا به طور کامل رایج ترین مشکلات و اختلافات بین بانک ها و افراد را بررسی خواهیم کرد 

برچسب‌ها: ,

مشاوره با بهترین وکیل طلاق مشهد

یکی از ضرورت‌های جوامع امروزی همگام بودن با علوم روز و قوانین روز می باشد از جمله شاخه‌های قانونی که در سیر قوانین دچار دگرگونی های فراوان شده قوانین مربوط به حقوق خانواده می باشد که این دگرگونی‌ها دغدغه همیشگی خانواده ها بوده است، با این وجود وکیل خانواده همواره با بروز بودن با تغییرات قوانین به دنبال راه‌حل‌های صحیح تر و مناسب تر حقوق موکل بوده است که این امر از نیازمند تحلیل دقیق قوانین و دقت نظر در رویه موجود دادگاه‌ها به انضمام نظریه دکترین می‌باشد و وکیل می‌تواند با کمک از تفاسیر فقهی این قوانین را در جهت صحیح اجرایی شدن مورد بررسی دقیق قرار داده و با در نظر گرفتن نظریه مراجعه معاصر دیدگاه روشنی در جهت احقاق حق موکل ارائه دهد.

 

 

برچسب‌ها: ,

بهترین عایق برای آب بندی استخر

گروه صنعتی کالیمورا در جهت افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی کاربران و مشتریان عزیز و همچنین انتقال تجربیات فنی متخصصان این گروه در زمینه تولید و اجرای نسل جدید نانو عایق های رطوبتی ، صوتی و حرارتی این مقاله را تولید نموده است.

کالیمورا با تجربه بیش از یک دهه امروز مفتخر به اجرای پروژه های بزرگ کشور در زمینه نانو عایق های رطوبتی می باشد و آماده ارائه خدمات و اطلاعات فنی در این حوزه می باشد.

 

برچسب‌ها: ,

روغن چرخ خیاطی بهترین کیفیت و قیمت بازار

 امروزه استفاده از روغن چرخ خیاطی در تمامی کارگاه های تولیدی و چرخ، خیاط های سری کار امری بسیار ضروری است؛ اما مشخصات بهترین روغن چرخ خیاطی چیست؟

در این مقاله به معرفی انواع روغن چرخ خیاطی صنعتی و خانگی خواهیم پرداخت، و شما با خواندن این مطلب خواهید دانست که بهترین مارک روغن چرخ خیاطی کدام برند می باشد.

برچسب‌ها: ,

چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

چرا وجود قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر و شهرهای مشابه آن مهم است؟ مزایای استفاده از اینگونه خدمات چیست و یک قالیشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مطلب به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ می دهیم و در نهایت یک قالیشویی و مبل شویی در اسلامشهر را به شما معرفی خواهیم کرد که تمامی ویژگی ها و استانداردهای لازم را دارد.

 

برچسب‌ها: ,

سنگ گرانیت مشکی، انتخابی زیبا وماندگار

 سنگ گرانیت مشکی نطنز سنگ لوکسی به حساب می آید که علاوه بر کاربردهای آن در داخل و نمای ساختمان های لوکس , در بعضی بناهای تاریخی نیز استفاده شده است.

خوب است بدانید این سنگ را به عنوان یکی از بهترین انتخاب های پوشش کف ساختمان میشناسند که امکان استفاده از آن در مناطق بیرونی مخصوصا در مناطق سرد به عنوان یک سنگ با میزان انقباض و انبساط کم، دوام بالا و درصد نفوذ آب کم وجود دارد. از طرف دیگر با توجه به دوام و ثبات رنگی که این سنگ دارد، میتوان سنگ گرانیت  مشکی را به عنوان یک سنگ نمای بسیار مناسب در نظر گرفت. در صورتی که قصد خرید  با قیمت مناسب را دارید به فیدارسنگ سری بزنید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810