x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

انتخاب بین بازاریابی محتوا و سئو فنی

 

بازاریابی محتوا یا سئو، مسئله ای است که صاحبان سایت های پر بازدید جهت استراتژی کسب و کار اینترنتی خود بر سر آن تصمیم گیری می کنند. در دنیای بازاریابی اینترنتی، به دو قسمت محتوا و سئوی فنی، به عنوان دو بخش کاملا مجزای بازاریابی نگاه می کنیم.

اما این مسئله خیلی هم درست نیست. این دو قسمت، با هم و همراه هم در وبسایت عمل می کنند تا موفقیتی طبیعی را به وجود آورند.

من فکر می کنم دلیل آن این است که برای انجام بازاریابی اینترنتی، دو مجموعه مهارتی کاملا جدا از هم باید به کار گرفته شوند. کسب و کاری که به دنبال استخدام یک سئوکار است، پیدا کردن فردی که در هر دو بخش محتوا و سئوی فنی قوی باشد سخت است. بنابراین کسب و کارها و برندها، ابتدا برای خود مشخص کنند که کدام یکی از این دو مجموعه مهارت، بر دیگری اولویت دارد.

 

برچسب‌ها: ,

بهترین چیت پانجی موبایل در سال ۲۰۲۳ چیست؟

 

گیمرها افرادی هستند که تسلط بالایی به کار با کامپیوتر و بازی کردن دارند. رقابت عادلانه همیشه عالی و بهتر است، اما گاهی بازیکنان به دنبال دور زدن هم هستند تا در رقابت پیروز میدان شوند. شیوه‌های مختلفی برای دور زدن رقیب وجود دارد، یکی از آن‌ها چیت پانجی است. در این رابطه چند چیت پابجی وجود دارد که هر کدام کاری را انجام می‌دهند. با چیت پابجی موبایل می‌توان میزان موفقیت خود را در پابجی موبایل بالا برد.

برچسب‌ها: ,

سه روش بهبود بازاریابی ویدئویی

 

بازاریابی ویدئویی (video marketing) سریع ترین راه برای توضیح ویژگی های خاص محصولات شما می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به لطف محبوبیت پلتفرم های قدرتمند بازاریابی ویدئویی، از مخاطبین بیشتر و گسترده تری استفاده کرده و فروش و تبدیل های خود را افزایش دهید.

اما آیا بازگشت سرمایه یا ROI در عملیات ویدئو مارکتینگ به سادگی امکان پذیر است؟

این روزها، همه شرکت ها بالاخره با روشهای گوناگون، تکنیک های بازاریابی ویدئویی را اجرایی می کنند. آنها این کار را با پخش ویدئوهایی در رابطه با رضایت و نظرات مشتریان، یا ساخت ویدئوهای آموزشی انجام می دهند (در قالب وبینارها و دوره ها). به هر حال امروزه شاهد محتوای ویدئویی بسیاری هستیم که برندهای گوناگون آنها را می سازند.

اما چقدر از این شرکت ها نتایج ملموس و واقعی از تولید این ویدئوها به دست آورده اند؟ در بازاریابی ویدئویی، ROI واقعی چیست؟ آیا بازگشت سرمایه تنها منوط به سرمایه گذاری های کلان در تولید ویدئو و تبلیغات ویدئویی است؟

برچسب‌ها: ,

جدیدترین روش درمان زانو درد

 

درد زانو برای بسیاری از افراد یکی از مشکلات رایج است. این مشکل می‌تواند در نتیجه فعالیت‌های روزمره، ورزش، صدمات یا علل دیگری رخ دهد. در حالی که وجود روش‌های مختلف درمانی برای کاهش درد زانو وجود دارد، همیشه در جستجوی جدیدترین و بهترین روش‌ها هستیم.

برچسب‌ها: ,

بهترین مارک ساعت مچی؛ معرفی برند های معروف ساعت مچی

 

مقدمه: در⁣ دنیای امروز، ساعت مچی تبدیل به اکسسوری ضروری برای هر فرد شده است. اما با توجه به تنوع برندها و مدل‌ها در بازار، انتخاب بهترین⁣ مارک ساعت مچی می‌تواند کاری دشوار باشد. ⁣در این مقاله، به معرفی برندهای معروف ساعت مچی ​می‌پردازیم و اطلاعات کاملی درباره آن‌ها ⁣ارائه می‌دهیم. برند هایی که در این مقاله به​ آن‌ها اشاره می‌شود، به عنوان ⁤برترین برندهای ⁤ساعت مچی در‌ دنیا شناخته می‌شوند.

برچسب‌ها: ,

بهترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب چیست؟

 

یکی از مهم ترین دغدغه یوتیوبرهای ایرانی این است که برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود، باید چه روشی را انتخاب کنند. آیا می توان به شرکت های mcn مانند تیوبرز، افراک، ایرانی کارت و... اعتماد کرد و فرآیند نقد درآمد یوتیوب را به آن ها، سپرد؟

آیا روشی هست که شخصا در ایران برای نقد درآمد یوتیوب، اقدام کنیم؟

واقعا بهترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب، چیست؟

ما در این مقاله قصد داریم بهترین مسیر برای این موضوع را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که این فرآیند بسیار حساس است و نباید بدون داشتن اطلاعات لازم، اقدام کنید.

برچسب‌ها: ,

7 استراتژی بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

 

بازاریابی اینترنتی بر روی افزایش فروش آنلاین محصولات شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. آیا به دنبال افزایش فروش هایتان هستید، اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید؟ این راهنما به هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش های شما می پردازد.

برچسب‌ها: ,

 

لبخند زیبا یکی از مهم ‌ترین عواملی است که بر جذابیت ظاهری انسان تأثیر می‌گذارد. دندان ‌های سفید و سالم یکی از اجزای اصلی یک لبخند زیبا هستند. اما عوامل مختلفی مانند مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌های رنگی، سیگار کشیدن و افزایش سن می‌توانند باعث تیره شدن دندان‌ها شوند. سفید کردن دندان ها یکی از راه‌های موثر برای داشتن لبخندی زیباتر است. در گذشته، سفید کردن دندان‌ها فقط توسط دندانپزشکان انجام می‌شد و هزینه بالایی داشت. اما امروزه، روش‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای سفید کردن دندان‌ها در دسترس است. در ادامه، به بررسی روش‌ های جدید و مقرون‌ به ‌صرفه سفید کردن دندان‌ها در مطب دندانپرشکی و خانه می‌پردازیم.

برچسب‌ها: ,

 

در دنیای مدرن امروز، انتقال کسب و کارها به فضای آنلاین خیلی مهمه. با رشد روزافزون اینترنت و استفاده گسترده افراد از وب، کسب و کارها نیاز دارن تا در دنیای آنلاین هم حضور داشته باشن. در این متن به بررسی مسیری که یک کسب و کار باید طی کنه از طراحی سایت تا بهره‌مندی از تکنیک‌های معجزه‌آسا برای افزایش فروش آنلاین می پردازیم.

برچسب‌ها: ,

بهینه سازی تصاویر برای موبایل - طراحی ریسپانسیو

 

آموزش سئو و بهینه سازی تصاویر برای موبایل در مقالات گذشته نیوسئو بارها مطرح شده است چرا که این مسئله بر روی سرعت سایت ها در تلفن های همراه و دستگاه های مختلف تاثیر زیادی دارد. صفحات وب زمانی که در موبایل باز می شوند، مشکلات زیادی را رقم می زنند. سایت های زیادی در موبایل دیر بارگزاری می شوند و پر از موارد غیرضروری و اضافی هستند که باعث به وجود آمدن تجربه کاربری (User Experience) ضعیفی می شوند. 

یکی از مهم ترین مواردی که باید حتما به آن توجه شود، تصاویر موجود در صفحه است. همانطور که می دانید در مقاله ای دیگر نیز، چگونگی بهینه سازی سایت موبایلی را بررسی کردیم و دیدیم که می توانیم تا 68% سرعت صفحه را بهبود بدهیم. در مقاله ای دیگر نیز سئو تصاویر جهت افزایش سرعت سایت در موبایل را بررسی کردیم و گفتیم چطور می توانیم اطمینان داشته باشیم که تصاویر کاملا قابل دسترس هستند. این مسئله بیشتر مربوط به حذف تصاویر بی ارزش و تمرکز بیشتر بر روی تصاویر کارآمدتر است.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810