x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

آپدیت الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024

 

به روز رسانی الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024 را در این مقاله آموزش سئو بررسی خواهیم نمود.

گوگل تقریبا هر روز در الگوریتم های رتبه بندی خودش تغییرات ایجاد می کند. گاهی ما متوجه این تغییرات می شویم و گاهی متوجه نمی شویم. بعضی از آن ها گاهی ناشناخته باقی می مانند و بعضی دیگر از آن ها باعث می شوند به کلی SERP ها تغییر کنند. در نتیجه، این مقاله مثل یک برگه تقلب است تا بتوانیم مهم ترین به روز رسانی الگوریتم های گوگل در سال های اخیر را بشناسیم. همچنین در این مقاله توصیه هایی به شما می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سایت خودتان را مطابق با این به روز رسانی ها، بهینه سازی کنید.

برچسب‌ها: ,

چگونه بهترین وکیل اداره کار اصفهان انتخاب کنیم؟

 

وکیل اداره کار اصفهان را به راحتی می‌توان در کم‌ترین زمان ممکن پیدا کرد؛ چراکه امروزه با پیشرفت صفحات وب، دیگر کمتر کسی برای یافتن وکیل در حوزه‌های مختلف همچون اداره کار دچار اتلاف وقت می‌شود و به همین خاطر، باید با ویژگی‌های یک وکیل خبره و ماهر در این حوزه آشنا بود.

برچسب‌ها: ,

نکات نوشتن داستان برند

 

در این مقاله آموزش بازاریابی اینترنتی، هشت روش برای نوشتن داستان برند خودتان به اغوا کننده ترین حالت ممکن را مطرح نموده ایم.

داستان برندهای معروف مانند Yeti ،Warby Parker ،Toms Shoes ،REI ،Peloton ،Nike و Ben & Jerry را حتما شنیده اید.

برچسب‌ها: ,

قیمت طراحی سایت

 

وقتی می‌خواهید برای طراحی یا طراحی مجدد وبسایت از یک متخصص کمک بگیرید، احتمالا قیمت طراحی سایت یکی از موضوعاتی است که ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. باید بدانید که معیارهای بسیار زیادی بر تعیین هزینه طراحی وبسایت تاثیر دارند.

برچسب‌ها: ,

آموزش سئو با برقراری ارتباط در لینک سازی

 

نحوه بهبود برقراری ارتباط جهت ساخت بک لینک از مهم ترین بخش های آموزش سئو است. چرا که لینک سازی، یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که در زمینه سئو وب سایت انجام می دهیم. اگر شما کار چند مشتری را با هم پیش می برید، احتمالا فعالیت های برقراری ارتباط جهت لینک سازی از این هم پیچیده تر می شود. وقتی که شما گرفتار چندین برنامه ساخت بک لینک هستید، به سختی می توانید تلاش های خودتان را به درستی متمرکز کنید و مشخص کنید که کدام روش ها می توانند بیشترین بازدهی را از نظر زمان و منابعی که صرف کرده اید، برای شما به ارمغان بیاورد.

برچسب‌ها: ,

با سئو سایت درآمدت رو 10 برابر کن!

 

سئو امروزه به یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آموزش ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و وبمسترینگ تبدیل شده است. در میان تمام عناصر ضروری برای افزایش بازدید یک سایت، رعایت اصول سئو را می توان اساسی ترین مورد دانست و این مورد نیز باعث می شود که افراد علاقه مند به شرکت در دوره آموزش سئو شوند.

برچسب‌ها: ,

نکات سئو و انتخاب نام دامنه برای استارت آپ ها

 

سئو، یکی از مهم ترین بخش های کسب و کار آنلاین می باشد و هر استارتاپ باید به خوبی آن را پشت سر گذاشته و سئو خوبی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره چیزهایی که کسب و کارهای نوپا باید در رابطه با سئو و نام دامنه ها بدانند برای شما عزیزان شرح دهیم.

برچسب‌ها: ,

 

برای داشتن پوستی سالم و جذاب، لازم است یک روتین پوستی روزانه و مداوم داشته باشید. استفاده از بهترین ضد آفتاب اولین اقدامی است که باید در این راستا انجام دهید؛ زیرا اشعه های مضر نور خورشید به راحتی می­توانند روی پشت شما تاثیر منفی بجا بگذارند. امروزه انواع مختلفی از ضدآفتاب ها در بازار موجود هستند که هر کدام با ویژگی­هایی که دارند می­توانند به شما کمک کنند. در ادامه، با ما همراه باشید تا با بهترین ضد آفتاب های ضد لک از برندهای ایرانی و خارجی آشنا شوید.

برچسب‌ها: ,

سریع ترین روش کسب درآمد از سئو

 

با فیلترینگ اینستاگرام در ایران کسب و کارهای آنلاین توجه خاصی به سئو و داشتن وب سایت شخصی نشان دادند و بیشتر به این موضوع پی بردند که یک تجارت باید در دنیای آنلاین پلتفرم شخصی خود را داشته باشد. در همین راستا امروزه سئو به یکی از حوزه های پولساز در ایران و جهان تبدیل شده است. چرا که بدون آشنایی با اصول سئو نمی توانید وب سایت خود را به کاربران در صفحات برتر گوگل نمایش دهید و یکی از بهترین راه های یادگیری استفاده از دوره های آموزش سئو رایگان به شمار می رود.

برچسب‌ها: ,

شناخت مخاطب هدف در گوگل آنالیتیک

 

در این مقاله بازاریابی اینترنتی، قصد داریم بررسی کنیم چگونه می توانید با استفاده از گوگل آنالیتیک، مخاطبین بیشتر و بهتری پیدا کنیم؟

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810