x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

دامنه با www یا بدون www و تاثیر آن بر سئو سایت

 

آدرس سایت با www یا بدون www؟ کدام یک برای سئو بهتر است؟ 

وقتی وب‌ سایت جدیدی راه‌ اندازی می‌ کنید، یک سری مسائل، در ابتدا بی‌ اهمیت به نظر می‌ رسد اما بعدا مشخص می‌ شود که واقعا اهمیت دارند. یکی از آن‌ ها مسئله استفاده کردن یا نکردن از WWW است.

در ابتدا به این مسئله فکر می‌ کنید، خیلی مهم به نظر نمی‌ رسد. حتی ممکن است اصلا اهمیتی به آن ندهید. وقتی در ابتدا درباره‌ اش تحقیق می‌ کنید، شاید در دنیای وب بیاموزید که این مسئله اصلا برای سئو سایت اهمیتی ندارد.

برچسب‌ها: ,

5 روش بهبود Crawl Budget صفحات فصلی سایت

 

خزنده گوگل را به صفحاتی که می خواهید در آنها رنک بگیرید و آنها را سریع تر ایندکس کند، هدایت نمایید و این صفحات را بروز نگه دارید. صفحاتی که گاه گاهی بروز می شوند را به کاربران و علاقمندان مطالب این چنینی نشان دهید تا تاثیر بیشتری در دنیای وب داشته باشید.

برچسب‌ها: ,

آشنایی با جالب ترین دوره آموزش سئو در دنیا

 

آشنایی با جالب ترین دوره آموزش سئو در دنیا

آموزش سئو یا بهینه سازی سایت یکی از ضروری ترین موضوعات برای افرادی است که می خواهند پا به عرصه وبمسترینگ بگذارند. مبحث بهینه سازی سایت ابعاد مختلفی دارد و شامل موضوعاتی مانند تحقیق عبارت های کلیدی، سئو تکنیکال و لینک سازی می شود. یک سئوکار حرفه ای کسی است که بتواند این موارد را به خوبی یاد بگیرد و از آن ها در عمل استفاده کند. دوره های آموزشی فراوانی برای یادگیری سئو وجود دارد اما داشتن چند ویژگی باعث تمایز برخی از آن ها می شود. برای شناخت ویژگی های متفاوت ترین دوره آموزش سئو سایت با ما همراه باشید.

برچسب‌ها: ,

تاثیر نظرات منفی بر روی سئو سایت

 

نظرات مشتریان و کاربران سایت شما چه تاثیری بر روی سئو سایت تان می گذارند؟ در این مقاله آموزش سئو به این مسئله می پردازیم.

بعد از ماه ها تلاش فراوان، محصول یا سرویس جدیدی را ارائه کرده اید ولی به جای دریافت ستایش های منصفانه با نظرات منفی وحشتناکی مواجه شده اید. در چنین لحظه ای ذهن تان راهکاری رقابتی را به کار می گیرد و از خودتان می پرسید "این انتقاد های منفی چه تاثیری بر روی سئو سایت من دارند؟"

برچسب‌ها: ,

7 فاکتور بسیار مهم سئو سایت در سال 2024

 

آموزش سئو رایگان یا پولی زمانی برای شما مفید است که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هر ترفندی که در دوره آموزشی سئو وبسایت به کاربران و دانشجویان آموزش داده می شود، اهمیت زیادی داشته. از این جهت ارزش زیادی برای شما خواهد داشت. شناسایی ترفندهای ارزشمند سئو، قطعا کار سختی است. خیلی از شماها وقت زیادی برای بهبود سئو وبسایت و بهبود راهکارهای کسب درآمد از این طریق را ندارید.

برچسب‌ها: ,

راهنمای سئو سایت های بین المللی - اصول فنی

 

اصول پایه سئو سایت چند زبانه را در مقالات گذشته بررسی کردیم. در این مقاله به اصول فنی این مسئله می پردازیم و 3 ساختار وب سایت های بین المللی را بررسی می کنیم.

برچسب‌ها: ,

 

پس از اینکه رگولاتورهای اروپایی و بریتانیایی نگرانی هایی را مبنی بر حذف رقابت در بازار نرم افزار طراحی محصول مطرح کردند، Adobe  از تصاحب 20 میلیارد دلاری (15.8 میلیارد پوندی) رقیب کوچکتر خود Figma صرف نظر کرد.

برچسب‌ها: ,

 

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال، در جذب کاربران مناسب و ارائه خدمات به مشتریان نمایان می شود. اما چگونه می توانیم هوش مصنوعی را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به کار ببریم؟

استفاده از هوش مصنوعی (AI) سالها پیش فقط در دنیای علمی تخیلی وجود داشت ولی حالا موضوعی کاملا علمی است.

در واقع هوش مصنوعی یا ai که زمانی یک تکنولوژی بسیار پیشرفته محسوب می شد، هم اکنون تقریبا در تمام جنبه های زندگی مان حضور دارد و ما هم باید با این شرایط هماهنگ شویم.

برچسب‌ها: ,

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای جستجوی محلی

 

نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای جستجوی محلی

حالا که متوجه اهمیت کلیدواژه ها و نقش جستجوی محلی شدید، باید بدانید که چگونه کلیدواژه های مناسب را انتخاب کنید.

روش سه مرحله ای زیر می تواند در انتخاب کلیدواژه های محلی به شما کمک کند.

برچسب‌ها: ,

4 ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل CRO جهت بهبود سئو

 

ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) برای کمک به سئو سایت شما را در این مقاله بررسی می کنیم.

آیا سایت شما ترافیک بالایی دارد؟ اگر دارد که عالیست، ولی کارتان تمام نشده است. حالا وقت آن رسیده که کمپین بهینه سازی نرخ تبدیل را اجرا کنید. در این مقاله چهار ابزار را برای کمک به بهینه سازی نرخ تبدیل سایت شما معرفی می کنیم.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810