x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

5 عامل موثر بر قیمت کود ده ایکس شوک

 

استفاده از کود‌های تقویتی و کامل برای بهبود و عملکرد بهتر گیاهان، امری حیاتی و اساسی در کشاورزی و باغبانی است. در این راستا، کود ده ایکس شوک به عنوان یکی از قوی‌ترین و موثرترین کودهای تقویتی وارداتی توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

برچسب‌ها: ,

بهترین صندلی آرایشگاهی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

بهترین صندلی آرایشگاهی

از بهترین و لذت بخش‌ترین لحظات برای مردان و زنان در سالن‌های زیبایی، نشستن روی صندلی آرایشگاهی است. صندلی ارایشگاهی در نظر برخی افراد ممکن است بی‌اهمیت باشد ولی در جلب توجه و رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد. صندلی ارایشگاهی، از طراحی به روز و ارگونومیک تا انتخاب بهترین مواد و تکنولوژی در ایجاد تجربه‌ای خاص و بهتر در زمان ارائه خدمات در سالن زیبایی نقش بسیار مهمی دارد.

برچسب‌ها: ,

بهترین نمونه سوالات رشته حقوق با جواب

 

رشته حقوق یکی از رشته‌های کنکور گروه آزمایشی انسانی در دانشگاه پیام نور است که هر ساله رتبه‌های برتر گروه انسانی در این رشته پذیرفته می‌شوند. در بین دانشجویان حقوق یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رشته‌ها محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: ,

نتایج بالاتر از رنک 1 گوگل

 

به نظر می رسد همین دیروز بود که 10 صفحه پیوند یافته از نتایج جستجو برای محاسبات ریاضی و تبدیل واحدها موضوعات قدیمی به نظر می رسید. در به روز رسانی الگوریتم در 13 مارس، گوگل با ارائه یک قطعه ویژه برای جستجوهایی که به صفحه جستجوی کامل نیاز نداشتند (مانند نتایج جستجو با رتبه صفر) آزمایش کرد. تنها پس از یک هفته بررسی، آزمایش تقریباً به پایان رسیده است. نقاط مهم تست های گوگل را در زمینه نتایج بیش از رتبه یک گوگل شرح داده ام.

برچسب‌ها: ,

راهنمای جامع خرید فرش دستباف کاشان

 

فرش دستباف کاشان به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر ایران، جلوه زیبایی به خانه‌های اصیل ایرانی می‌بخشد. فرش دستباف کاشان با توجه به زیبایی چشم‌نواز، جنس و کیفیت نرم و لطیف همواره مورد توجه افراد بوده است. این فرش‌ها علاوه بر اینکه بخشی از فرهنگ و هنر ایران را نشان می‌دهند، فضای هر خانه‌ای را نیز متحول می‌کنند. در هنگام خرید فرش دستباف کاشان نکات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

برچسب‌ها: ,

چت بات چیست و چه ویژگی هایی دارد

 

چت بات چیست؟ ربات های چت (chatbots) سرویسی هستند که با یک سری قوانین مشخص و به کمک هوش مصنوعی طراحی می شوند و کاربران از طریق یک رابط چت با آن ارتباط برقرار می کنند. چت بات ها از سال 2017 برای کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش محبوب شده اند. به همین دلیل در شرکت هایی مانند فیسبوک، گوگل و مایکروسافت بر روی این تکنولوژی سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام شده است.

برچسب‌ها: ,

5 ویژگی برترین شارژر سامسونگ

 

تکنولوژی‌های مدرن به ما لوازمی با باتری قدرتمند ارائه می‌دهند که نیاز به شارژ مداوم دارند. از جمله این لوازم، گوشی‌های هوشمند هستند که در طول روز نیاز به شارژ مکرر دارند. اخیراً شرکت سامسونگ و دیگر شرکت‌های تولید‌کننده گوشی همراه، تصمیم به حذف شارژر از جعبه گوشی‌های هوشمند گرفته‌اند.

برچسب‌ها: ,

مهارت هایی که سئو کاران باید بدانند

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، به خصوص سئو فنی، اغلب در مورد اهمیت مهارت های سخت صحبت می کنیم. برخی از مهارت‌های نرم ضروری برای یادگیری وجود دارد که به شما کمک می‌کند در نقش خود برتر باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید. 

برچسب‌ها: ,

نکات ارزشمند قبل از خرید اینورتر صنعتی

 

اینورتر از مهمترین تجهیزات برق صنعتی محسوب می‌شود که با نام‌های درایو موتور، میکرودرایو، کنترل دور موتور، دریافت سرعت قابل تنظیم و درایو ( AC) شناخته می‌شود. کار اینورتر صنعتی تبدیل جریان برق مستقیم به جریان متناوب است به عبارت دیگر از طریق اینورتر جریان برق DC  به جریان برق AC  تبدیل می‌شود. ما در ادامه سعی داریم که مهم ترین نکات خرید اینورتر صنعتی را برای شما شرح دهیم.

برچسب‌ها: ,

بهترین راه های مدیریت سایت

 

سایت های سئو مانند هر بخش دیگری از کسب و کار، اگر به درستی مدیریت و مراقبت نشود، آسیب جدی خواهد دید. عوامل زیادی در مدیریت سئو سایت دخیل هستند، و اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند تاثیر خوبی بر موارد مهمی مانند ترافیک بیشتر، افزایش اعتبار، بهبود رتبه‌بندی و غیره داشته باشد

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810