x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

 

طبق نمودار فراموشی طی دو روز (۴۸ ساعت) تا ۸۰ درصد از آموخته‌های ما در معرض خطر فراموشی قرار خواهند گرفت. این حقیقت، می‌تواند دلسردکننده باشد. چرا که ما زمان و انرژی زیادی را صرف یادگیری مطالب می‌کنیم، اما بعد از دو روز، بخش زیادی از آنها را از یاد می‌بریم.

اما جای نگرانی نیست! در ادامه می‌خواهیم یک راه حل کلیدی و ساده را به شما یاد بدهیم تا بتوانید با مشکل فراموشی اطلاعات مبارزه کنید و آموخته‌های خود را ماندگارتر کنید. 

برچسب‌ها: ,

محتوای همیشه سبز و جادوی آن در افزایش ترافیک

 

محتوای همیشه سبز برای شما ماه ها و یا حتی سال ها ترافیک ارگانیک مداوم ارمغان می آورد. به جرات میتوان گفت محتوای همیشه سبز جادوی واقعی است و ترافیک زیادی را به سمت وب سایت ها هدایت می کند.

برچسب‌ها: ,

Inspiră-te cu cele mai recente tendințe în design interior în București

 

Bucuria de a avea propriul apartament vine și cu responsabilitatea de a-ți amenaja singur spațiul, lucru care ne sperie pe majoritatea dintre noi. Acest lucru se întâmplă deoarece designul interior înseamnă mai mult decât alegerea vopselei decorative, nuanța mobilierului de baie sau a materialul perdelelor. Să-ți amenajezi singur locuința presupune să realizezi o planificare minuțioasă a spațiul, să-ți setezi un buget realist, să dispui de multă răbdare și atenție la detalii.

برچسب‌ها: ,

روش های مقابله با افت ترافیک سایت

 

کاهش ناگهانی ترافیک سایت یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر صاحبان وب سایت حداقل یک بار با آن مواجه شده اند. همانطور که می دانید ترافیک عامل مهمی در سئو است.

برچسب‌ها: ,

قیمت خرید لپ تاپ لنوو

 

قیمت خرید لپ تاپ لنوو به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در هر صورت در مقایسه با سایر برندها قیمت آن مناسب می‌باشد. البته شایان ذکر می‌باشد که این قیمت مناسب در کنار محصولات باکیفیت قرار گرفته است. ما در این مقاله دو سری از پردازنده core i5 و core i7 لنوو را مورد بررسی قرار داده‌ایم و برای هر کدام دو مدل لپ تاپ لنوو را برای کاربری گیمینگ و مالتی مدیا معرفی کرده‌ایم.

برچسب‌ها: ,

الگوریتم کافئین گوگل

 

الگوریتم کافئین Google در آگوست 2009 توسط این موتور جستجو راه اندازی شد. این به روز رسانی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد، به عنوان یکی از مهم ترین به روز رسانی های گوگل به حساب می آید.

برچسب‌ها: ,

آنچه در مورد دستگاه هایفو نمی دانستید

 

دستگاه هایفو یا همان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) با ارائه یک جایگزین غیرتهاجمی، موثر و ایمن برای روش های جراحی سنتی برای درمان های پوست، صنعت زیبایی و پوست را متحول کرده است. فناوری HIFU از امواج فراصوت با فرکانس بالا برای هدف قرار دادن لایه‌های خاص پوست، تحریک تولید کلاژن و بهبود بافت، انعطاف‌پذیری و ظاهر کلی پوست استفاده می‌کند. در این مقاله به بررسی کاربردهای مختلف هایفو در درمان پوست و فواید آن خواهیم پرداخت.

برچسب‌ها: ,

الگوریتم مرغ مگس خوار و نقش آن در سئو

 

الگوریتم مرغ مگس خوار در واقع عنوانی است که برای به روز رسانی الگوریتم گوگل استفاده می شود که در سال 2013 انجام شد. این به‌روزرسانی‌ها بر 90 درصد جستجوها تأثیر گذاشته است. البته، این تغییرات ایجاد شده در الگوریتم رتبه‌بندی گوگل، روند جستجو را به هم ریخته است. در عوض، تمام به‌روزرسانی‌های انجام‌شده تا به امروز برای بهبود نتایج ارائه‌شده برای جستجوها و در نهایت افزایش رضایت کاربر طراحی شده‌اند.

برچسب‌ها: ,

5 نکته ارزشمند درباره واردات از چین

 

واردات از چین به ایران به دلیل هزینه پایین و تنوع محصولات، راهکاری موثر برای رونق کسب و کارهای بازرگانی است. برای حفظ سود و جلوگیری از ضرر، نکاتی مانند انتخاب تامین‌کننده مطمئن مثل شرکت اریازترخیص، انجام تست‌های کیفیتی، رعایت قوانین تجاری، مدیریت ریسک‌های مالی و ایجاد روابط تجاری قوی بسیار اهمیت دارد.

برچسب‌ها: ,

پاکسازی سایت آلوده به ویروس و malware

 

پاکسازی سایت کار ساده ای نیست و باید با استفاده از طیف وسیعی از اصول و تکنیک های تخصصی به بهترین شکل ممکن انجام شود. پاکسازی صفحه همچنین می تواند به SEO شما کمک زیادی کند. سایت هایی که آلوده به ویروس و بدافزار هستند باید به طور کامل از روی هر یک از آنها حذف شوند. در این مقاله سعی کردم مهم ترین نکات در مورد حذف ویروس از سایت وردپرس را به شما بگویم تا بتوانید بر اساس دستورالعمل های صحیح از ویروسی شدن وب سایت خود جلوگیری کنید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810