x تبلیغات
اینترنت و شبکه

اینترنت و شبکه

آموزش ساخت بک لینک - بایدها و نبایدها

 

ساخت بک لینک برای سایت ها شامل قوانینی می باشد که در مبحث آموزش سئو باید آن را بیاموزید. امروز می خواهیم درباره این قوانین لینک سازی صحبت کنیم. بر کسی پوشیده نیست که لینک ها یکی از 3 فاکتور رنک دهی برتر در گوگل هستند و می توانند مزیت های زیادی برای وب سایت شما داشته باشند. اما موارد گیج کننده ای درباره اینکه چه مواردی برای ساخت بک لینک مفید هستند و چه مواردی نه، وجود دارد. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند جواب سوالات خود را بیابید.

برچسب‌ها: ,

5 دلیل حیاتی برای شرکت در دوره آموزش سئو

 

کسب و کارهای امروز به حضور در دنیای آنلاین و ارتباط با میلیون ها مشتری از این طریق نیاز دارند. اما برای دیده شدن در میان هزاران وب سایت رقیب در گوگل، باید بر روی سئو سایت خود کار کنند. در حقیقت سئو به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خود را به رتبه های برتر و لینک 1 گوگل برسانید. برای این موضوع به شرکت در یک دوره آموزش سئو نیاز دارید تا بدانید چه کارهایی باید انجام دهید تا در دنیای وب مانند سایت های بزرگ همچون دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و... نتیجه های شگفت انگیز بگیرید.

برچسب‌ها: ,

نحوه تشخیص صفحات بی کیفیت توسط گوگل

 

بررسی کیفیت صفحات وب توسط گوگل چگونه انجام می شود؟

در این مقاله آموزش سئو می خواهیم توضیح دهیم که گوگل چطور بی کیفیت بودن صفحات را تشخیص می دهد و اینکه با توجه به این مسئله، چطور می توانیم وب سایت خود را بهینه کنیم.

"کیفیت" برای گوگل به چه معنا است؟

گوگل برای تشخیص صفحات بی کیفیت و باکیفیت و یا ارزیابی کیفیت وب سایت ها، فاکتورهای خاصی را مدنظر دارد. شما احتمالا با برخی از این فاکتورها آشنایی دارید ولی برخی از آنها را نمی شناسید. با ما همراه باشید تا برخی از این فاکتورها را به شما معرفی کنیم.

برچسب‌ها: ,

بزرگترین چالش کسب درآمد از یوتویب چیست؟

 

شرایط فعلی پر از فرصت هایی است که می تواند به کسب درآمد کمک کند. یوتیوب یکی از پلتفرم هایی است که با امکان اشتراک محتوای خلاقانه و جذاب می توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید؛ اما کسب درآمد از یوتیوب، چالش بزرگی دارد با عنوان نقد کردن درآمد.

ما در این مقاله سعی کردیم روش های نقد کردن درآمد را به شما معرفی کنیم تا دیگر چنین دغدغه ای در کسب درآمد از یوتیوب، نداشته باشید.

برچسب‌ها: ,

ترفند های سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل

 

آموزش سئو به همراه ترفندهای سئو سایت جهت افزایش رنکینگ و صدرنشینی در گوگل را در این مقاله برای شما عزیزان شرح می دهیم.

در گذشته درباره برخی ترفندهای سئو سایت برای قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل صحبت کرده ایم، اما این روزها دنیای جستجوهای معمولی و جستجوهای پولی کاملا دگرگون شده است.

در سال 2013 برای کسب رتبه ای بسیار خوب و قرار گرفتن در نتایج ابتدایی جستجو کافی بود تحقیقات مناسبی در زمینه انتخاب عبارت کلیدی ویژه انجام دهید، اطمینان حاصل کنید وب سایت شما دارای ساختار خوب و واضحی است و همچنین بک لینک های بسیار معتبری دریافت کرده است. به این ترتیب سایت شما نهایتا رتبه ای بسیار خوب به دست می آورد.

و اگر چه هنوز هم ترفندهای سئو بسیار زیادی را می توان اینجا و آنجا مشاهده کرد، اما بهتر است عوامل تاثیرگذاری که در این مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت را هم حتما مد نظر داشته باشید.

برچسب‌ها: ,

چالش های عجیب در مانیتایز کانال یوتیوب

کسب درآمد دلاری در ایران آرزوی هر فردی است که یکی از بهترین راه های محقق سازی آن در کشور ما از طریق یوتیوب می باشد. ویژگی مثبت یوتیوب این است که با دستیابی به شرایط خاصی در آن که اصطلاحاً به آن مانیتایز کانال یوتیوب می گویند، بخشی از درآمد تبلیغات در پلتفرم خود را به افراد فعال می پردازد. در کشور ما هم افراد و شرکت های فعال در این حوزه کم نیستند.

برچسب‌ها: ,

5 تکنیک مخرب رقبای کسب و کار و روش های مقابله با آنها

 

موقعیت های بازاریابی اینترنتی بسیار زیادی برای کسب و کارها در وب به وجود آمده است، با این حال عدم امنیت بالایی را نیز شاهد هستیم. در این مقاله که از سایت searchenginewatch ترجمه شده است به ارائه 5 روش مقابله با رقبایی که تهدیدی برای کسب و کار شما به حساب می آیند، می پردازیم.

از دست دادن ترافیک وب سایت در یک روز (که بیشتر اوقات 80% مشتری های هدایت شونده را نیز از بین می برد) کار بسیار ساده ای است. به علاوه، وجهه کسب و کار (business presence) نیز با ریسک های اصلی مانند از بین رفتن شهرت و درز اطلاعات (data leak) در ارتباط است.

در بسیاری از مواقع، این تهدیدها از جانب رقبایی است که نمی توانند راه های مناسبی برای کسب اعتبار پیدا کنند یا می خواهند مشتریان شما را بدزدند.

اینجا 5 تاکتیک مخرب رقبای کسب و کار و روش های مقابله با آنها لیست شده است:

 

برچسب‌ها: ,

پنجره دوجداره آلومینیومی یا UPVC کدام بهتر است؟

 

بیشتر افراد در هنگام خرید پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC دچار تردید می شوند. مدام این سوال در ذهنشان مرور می شود که انتخاب کدام یک، گزینه بهتری برای رفع نیاز های من است. در ادامه مطلب با توضیح هریک از پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی شما را با ویژگی ها، مزایا و کاربرد هریک آشنا می کنیم.

برچسب‌ها: ,

راهنمای اعمال تخفیف ویژه فروشگاه های اینترنتی

 

تخفیف فروشگاه اینترنتی یا Flash sale در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی، جهت افزایش فروش و بالا بردن بازدید فروشگاه اینترنتی به کار می رود. در سال 2012 فروشگاه اینترنتی J.C Penny، از ارائه بن تخفیف خودداری کرد. در عوض، محصولاتی جدید با شعار "تخفیف همه روزه" ارائه کرد. ایده خوبی به نظر می رسد! اینطور نیست؟ اما در سال 2012، فروش تخفیف دار محصولات در این فروشگاه آنلاین، 25% کاهش پیدا کرد.  

برچسب‌ها: ,

راهنمای خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان

 

کاشان یکی از شهرهایی است که تولید کننده اصلی فرش در بازار ایران محسوب می‌شود. از زمان‌های خیلی قبل فرش کاشان از بهترین فرش‌های جهان بوده و به نام قالی کاشان معروف است. فرش یکی از لوازم اصلی در هر خانه‌ای به حساب می‌آید و نقش زیاد و موثری در دکوراسیون منزل داشته و تهیه آن جزء کارهای ضروری محسوب می‌شود. فرش‌ها در شانه‌های مختلف در بازار موجود هستند که فرش ۷۰۰ شانه کاشان از محبوب‌ترین انواع فرش‌ها در ایران است و توسط برندهای مطرحی چون فرشینه کاشان، فرش امیرکبیر و... ارائه می شود.

در هنگام خرید این فرش توصیه می‌شود موارد مختلفی که در این مقاله بررسی می شود را رعایت کنید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 349
بازدید هفته گذشته : 403
بازدید ماه گذشته : 3997
بازدید سال گذشته : 9791
کل بازدید : 10810